Veckan har snabbt passerat

I dag är det dags igen att sätta sig i bilen och åka... Veckan har varit tuff... 
I måndags var jag och avlivade min älskade katt Axel Rose. Det var hur jobbigt som helst... men nu har han fått vila och slipper lida av sitt hjärtfel. Många tårar har fallit. 
Tisdagen gick jag ner på AF-möte... sen en sväng genom centrum och tog bussen hem. Jag ville inte alls på möte men jag gick... 
På kvällen kom det snö... 
Onsdagen höll jag mig hemma större delen av dagen... kolla tv och handarbetade och plocka. Blev ett par benvärmare med reflex.
#reflexbenvärmare 
Torsdagen skjutsade jag Coj till Hälsan och sen jobbet. Eftermiddagen träning i grupp för psykisk ohälsa. Af tanten ringde och vi ska på ett studiebesök den 20 dec.... ut på äventyr med pendeln... 
Inte så spännande men nu börjar det nog bli dags att tänka på vad jag ska packa ner i väskan... Om jag skriver något i helgen vet jag inte... livet snurrar så fort och jag hinner inte med ordentligt själv... See you