Så var det dags för tvättstugan igen...

... jag hade inte så mycket så jag tänkte att det går väl fort... när jag kommer ner och ska plocka ur tvättmaskinen så är kläderna torra... NEJ inte nu igen... jag har glömt startat tvättmaskinen innan jag lämna tvättstugan. Hur klantig får man vara? Jo men så är det... heter man Catharina så...
I morse sov jag när Cojs väckarklocka ringde... precis vad jag sa igår... "Säkert att jag sover i morgon när jag måste gå upp... " Det är väldigt sällan som jag sover när klockan ringer... men idag så... och så gräsligt trött... Men det var bara att pallra sig upp och senare ner i tvättstugan. Slölunch... bananpannkaka med mosade jordgubbar... det är både enormt gott och lättlagat... behöver inte tänka för det... Nu är i varje fall tvätten uppe och jag har ätit lunch... blir nog en sväng på sängen och läsa lite och vänta på att energin ska hoppa på mig så jag kan börja med hobbyrummet... nya skrivbordet ska ju få plats... men innan måste jag ju möbler om med. #bananpannkaka #tvättstuganbarapåenmåndag #ommöblering #skrivbord